21. lokakuuta 2015

MY EVERYDAY PICS

Pitkästä aikaa katsausta mun jokapäivisiin kuviin ja kuulumisiin! Jos multa nyt kysyttäisiin mitä mulle kuuluu, vastaus olisi luultavasti ihan hyvää. Tällä hetkellä asiat tuntuu rullaavan ja vaikka blogi on jo jonkin aikaa viettänyt hiljaiseloa, niin lähes päivittäin koko homma on pyörinyt mun mielessä. Kyse ei todellakaan ole siis siitä, että olisin menettänyt mielenkiinnon bloggaamista kohtaan. Lähinnä oon yrittänyt miettiä miten saada tsempattua blogi taas takaisin jaloilleen, mutta ideat on täysin loppu. Kuulisin nyt siis enemmän kuin mielelläni teiltä lukijoilta ketkä vielä siellä ruudun toisella puolella liikkuu, että minkälaisista postauksista olisitte kiinnostuneita. Oon saanut muualle kommenttia esimerkiksi uuden kodin esittelypostauksesta, sisustuksesta jne, joten kaikki ehdotukset ovat tervetulleita.

PA215615_2
PA045584_2
Oon innostunut ihan mielelettömästi tästä syksystä, nimittäin parvekkeen isoon lyhtyyn jo on eksynyt pallovalot valaiseen pimeitä iltoja.

PA215621_2
Stockmannin Hulluilta Päiviltä mun mukaan tarttui mm. Iittalan Essence -sarjan juomalasit, jota samaa sarjaa mulla löytyy myös puna- sekä valkoviinilasit. Tykästyin tohon sarjaan ihan hurjasti, joten luultavasti joudun vielä muutamat juomalasit kotiuttaan, heh.

PA215611_2
Tää tuoksu tarttui mun mukaan myöskin Hulluilta Päiviltä, tosin täysin extemporesti. Jäin nopeesti tuoksutteleen tuota ennen kun suuntasin lähimmille ulko-oville, enkä voinut enää jättää tuota hyllylle sen jälkeen kun huomasin tuon vielä olevan Hullujen Päivien tarjouksessa, hups! Ihan mielettömän ihana tuoksu. 

PA215646_2
Uusi ehdoton lempparituoksu Yankee Candlelta! Mä oon aina syksyn/talven tullen ehkä pahin kynttilöiden suurkuluttaja ja koska edelliset Yankee Candlet on jo aikoja sitten poltettu loppuun, päätin kotiuttaa tällä kertaa tän herkun vielä isommassa koossa. Niinkun kuvasta saattaa päätellä niin tuoksu on kuin täydellisiä vaaleanpunaisella sokerisella kuorrutuksella koristeltuja joulukeksejä.

PA215604_2
Jostain syystä päädyin Hulluilla Päivillä (taas) shoppaileen myös normihintaisia tuotteita, joista yksi oli mm. tää Lexigtonin keittiöpyyhe. Olin jo tosin pidempään harkinnut tuon ostoa, joten lopulta mun oli pakko se kassan kautta kotiuttaa, täydellinen!

4 kommenttia:

  1. vitsi oot löytäny ihania juttuja kotiin :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihana :-) oon ite kans hurjan tyytyväinen, uusi koti alkaa pikkuhiljaa näyttään omalta!

      Poista
  2. Voisit tehdä postausta siitä sun tatuoinnistasi niin kun joskus lupailit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti kun muistutit :)) voisin alkaakkin tuota postausta suunnitteleen! :-)

      Poista

THANK YOU FOR YOUR COMMENT ♥
Ethän lähetä kommenttia useaan kertaan, kommentti tulee näkyviin vasta tarkistuksen jälkeen.