20. lokakuuta 2015

DANIEL WELLINGTON

Sain hetki sitten tilaisuuden lähtee pienimuotoiseen yhteistyöhön Daniel Wellingtonin verkkokaupan kanssa ja siten valita myöskin mieluisen rannekellon DW:n kattavasta valikoimasta. Aluksi mulle iski suuri valinnan vaikeus, nimittäin rannekellovalikoimasta löytyi toinen toistaan upeampia vaihtoehtoja, niin miehille kuin naisille!

Untitled

Oon jo pidempään miettinyt uuden kellon hankkimista, nimittäin mun pitkäaikainen Michael Korsin rannekello on säilynyt jo pari vuotta ehdottomana lempparina ja tällä kertaa halusinkin hiukan eri tyylisen rannekellon. Hetken aikaa selattuani olin kuitenkin jo varma, että haluan ehdottomasti kellon kangasrannekkeella. Väriä kuitenkin sain vielä hetken miettiä, sillä niin moni kuosi miellytti. Lopulta sain kuitenkin suosikin valittua, nimittäin Classic Canterbury Lady.

Lisäksi tykkään erityisesti simppelistä kellotaulusta, joten tämä rannekello täytti täysin mun kriteerit. Ehdottomana plussana on tietysti rannekkeiden vaihto-ominaisuus, sillä katselin jo sivusilmällä Stockmannilla valko-sinistä perusranneketta, joka todennäköisesti löytää vielä tiensä kotiin!

Untitled

Lisäksi sain myös ilahduttaa teitä lukijoita kivalla alennuskoodilla, nimittäin koodilla DWNIINA saatte -15% alennuksen koko valikoimasta!

1 kommentti:

THANK YOU FOR YOUR COMMENT ♥
Ethän lähetä kommenttia useaan kertaan, kommentti tulee näkyviin vasta tarkistuksen jälkeen.